Süper Lig devi Fenerbahçe’de sıcak saatler yaşanıyor. Buluşacakları konuşulan sarı-lacivertlilerin başkanı Ali Koç ile eski başkan Aziz Yıldırım, gece yarısı bir araya geldi.
Fenerbahçe’den yapılan açıklamada şu ifadeler kullanıldı;
“Başkanımız Ali Y. Koç ve bir önceki başkanımız Aziz Yıldırım bir araya geldiler.
Camiamızda birlik ve beraberlik ortamının oluşturulması adına gerçekleştirilen bu anlamlı görüşmede; Yüksek Divan Kurulu Başkanımız Şekip Mosturoğlu, Genel Sekreterimiz ve Yönetim Kurulu Üyemiz Burak Çağlan Kızılhan, Yönetim Kurulu Üyemiz Ahmet Ketenci ve Bülent İşcan da yer aldılar. Camiamızın ve kamuoyunun bilgisine sunarız.”

BEĞENİ VE YORUM ALDI
Fenerbahçe’nin Ali Koç ve Aziz Yıldırım için sosyal medyadan yaptığı bilgilendirme paylaşımı, çok sayıda beğeni ve yorum aldı.


Şekip MosturoğluAhmet KetenciAziz YıldırımFenerbahçeAli KoçSpor
Haber Kaynak : HABERLER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
‘Hintli mi yoksa siyah mı?’
1152 kez okundu
2
Gaziantep FK – Fenerbahçe maçında Youssef En-Nesyri ve Anderson Talisca rüzgarı
1111 kez okundu
3
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1023 kez okundu
4
1. Lig’de 27. haftanın perdesi açılıyor
889 kez okundu
5
Drogba ve Essien’den sonra William Gallas da Mourinho’ya destek çıktı
886 kez okundu
