
Fenerbahçe, Kadın Basketbol Takımı Başantrenörü Valerie Garnier ile yollarını ayırdı.
Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, “2017-2019 ve 2023-25 yılları arasında Fenerbahçe Opet Kadın Basketbol Takımımızı çalıştıran Başantrenörümüz Valerie Garnier ile yollarımız ayrılmıştır. Görev yaptığı süre boyunca 1 Avrupa Şampiyonluğu, 2 FIBA Süper Kupa, 1’i namağlup 3 Türkiye Ligi Şampiyonluğu, 2 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası kazanan, 4 kupalı tarihi sezon ile adını tarihimize yazdıran Valerie Garnier’e tüm emekleri için teşekkür ediyor, kariyerinin bundan sonraki döneminde kendisine başarılar diliyoruz” ifadeleri kullanıldı.
Bu habere emoji ile tepki ver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Haber Kaynak : SOZCU.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
‘Hintli mi yoksa siyah mı?’
1152 kez okundu
2
Gaziantep FK – Fenerbahçe maçında Youssef En-Nesyri ve Anderson Talisca rüzgarı
1110 kez okundu
3
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1023 kez okundu
4
1. Lig’de 27. haftanın perdesi açılıyor
888 kez okundu
5
Drogba ve Essien’den sonra William Gallas da Mourinho’ya destek çıktı
884 kez okundu