Hendek Öğretmen Akademisi Doğa Sporları Kulübü, sağlıklı yaşam için gerçekleştirdiği yürüyüşlerine devam ediyor.
Doğa tutkunları, Güldibi Mahallesi’nden başlayan etkinlikte Muradiye orman yolu güzergahında 7 kilometre yürüdü. Zaman zaman devrilen ağaçlarla da karşılaşan katılımcılar, doğal engelleri aşarak ilerledi.
Doğaseverlere yol boyunca eşlik eden mahalle muhtarı Osman Alişan, yürüyüşten keyif aldıklarını belirterek, katılanlara ve etkinliği organize edenlere teşekkür etti.
İlk defa doğa yürüyüşüne katıldığını anlatan Neslihan Poyrazoğlu, “Güzel bir deneyimdi, doğanın muhteşem manzarası karşısında etkilenmemek mümkün değil. Doğanın renkleri insanın ruhuna enerji veriyor.” ifadelerini kullandı.
Sonbaharın güzel görüntüleri arasında keyifli yürüyüş gerçekleştirildiğini dile getiren Ömer Kaya ise “Çok güzeldi ama daha kalabalık ekip olsa daha iyi. Ormandaki meyvelerden yedik, dereler şakır şakır akıyordu, derelerin soğuk sularından içtik, güzel bir gün geçirdik.” değerlendirmesinde bulundu.
Yürüyüşü organize eden Hendek Milli Eğitim Müdürlüğü Özel Büro görevlisi Burhan Atik, doğal güzelliklerini ön plana çıkarmayı hedefledikleri ilçeyi spor turizmi açısından da önemli bir konuma getirmek istediklerini aktararak, tüm halkı yürüyüşlere davet etti.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
‘Hintli mi yoksa siyah mı?’
1152 kez okundu
2
Gaziantep FK – Fenerbahçe maçında Youssef En-Nesyri ve Anderson Talisca rüzgarı
1110 kez okundu
3
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1023 kez okundu
4
1. Lig’de 27. haftanın perdesi açılıyor
888 kez okundu
5
Drogba ve Essien’den sonra William Gallas da Mourinho’ya destek çıktı
884 kez okundu