
Domaniç ilçesine bağlı Durubey köyünde oturan Sami İlik, 8 Mayıs’ta sabah saatlerinde evinden yaya olarak çıktı. İlik’ten bir daha haber alamayan ve aramalardan da sonuç alamayan yakınları jandarmaya kayıp başvurusunda bulundu.
İncelemede ilçe merkezine yaklaşık 3 kilometre kala yaya olarak tarla yoluna girerek Çokköy yönüne gittiği belirlenen İlik’i bulmak için jandarma ve AFAD ekiplerinin yanı sıra köy ile ilçe halkından oluşan arama-kurtarma ekibi kuruldu.
HASTANEYE KALDIRILDI
Ekipler, cep telefonunu, cüzdanı, kimliklerini almadan evden çıkan Sami İlik’i bulmak için ormanlık alanlarda köpeklerle birlikte arama yaparken, köylüler akşam saatlerinde Sami İlik’i kullanılmayan bir evde buldu. Hastaneye kaldırılarak tedavi altına alınan İlik’in sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Bu habere emoji ile tepki ver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haber Kaynak : SOZCU.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
Bigo Elmas Bayi – Güvenli, Hızlı ve Uygun Fiyatlı Elmas Satın Almanın Yeni Adresi
8236 kez okundu
2
Kontrolden çıkan minibüs devrildi! Ölü ve yaralılar var
7843 kez okundu
4
T.C. BAKIRKÖY 1. ASLİYE CEZA MAHKEMESİNDEN
1378 kez okundu
5
‘Hintli mi yoksa siyah mı?’
1152 kez okundu