Sokağa bırakılan kediyi ofis çalışanları sahiplendi
İSTANBUL – Sultanbeyli’de sokağa bırakılan yavru kediyi bir iş yerindeki çalışanlar sahiplendi.
Sultanbeyli’de bir kadın, ofisin önüne çantasının içinde yavru kedi bıraktı. Aynı zamanda İyilik Öncüleri Derneği Başkanı olan Sefa Yazılıtaş’ın işyerinin önüne bırakılan kediyi Yazılıtaş işyerine aldı. Yazılıtaş ve ofis çalışanları kediye sahip çıkarak mama ve su verdi. Kedi ile birlikte “Adı Gümüş, 2 buçuk yaşında, doğuştan kısır, maddiyattan dolayı bırakmak zorunda kaldık. Gümüş kızımıza bakamıyoruz artık.” yazılı bir not bulundu. Sefa Yazılıtaş, dernek olarak insanlara ve hayvanlara büyük değer verdiklerini belirterek, “Demek ki bırakan kişi zor durumda. Vicdan sahibi diye kapımıza bırakmış. Ekibimizle bu kediye bakacağız.” dedi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
Bigo Elmas Bayi – Güvenli, Hızlı ve Uygun Fiyatlı Elmas Satın Almanın Yeni Adresi
8236 kez okundu
2
Kontrolden çıkan minibüs devrildi! Ölü ve yaralılar var
7843 kez okundu
4
T.C. BAKIRKÖY 1. ASLİYE CEZA MAHKEMESİNDEN
1378 kez okundu
5
‘Hintli mi yoksa siyah mı?’
1152 kez okundu